tisdag, februari 16, 2010

..vad vill du ha att spisa? Korv och glass!

Åter till jobbarlivet idag efter tre dagars ledighet, känns alltid lika konstigt och ovant. Efter snart ett år på Kappis så skulle man kunna tro att jag vant mig vid oregelbundna arbetstider, men icke det. Nu uppskattar jag lediga dagar mitt i veckan på ett sätt som jag inte gjorde innan, det är ju faktiskt skönt att få vara hemma och hinna med alla hushållsbestyr och bara få vara slö ibland. Att jobba helg är inte särskilt betungande, det är så korta dagar och alltid full fart.

Nåväl, dax att städa lite och sen bege sig mot Kappis! Ikväll kommer Palina på middag, köttsoppa och semlerutor blir det att spisa. Nästan så jag längtar till middagen redan nu!

2 kommentarer:

  1. TAck ska du ha:) Märker att det var länge sedan jag var in, jag håller verkligen tummarna för er i ert försök att bli föräldrar, men det verkar ju lovande! Kram

    SvaraRadera
  2. Lisa Sundberg11:29

    Hej älskade Hanna!
    Hur har du det?
    Jag läsete dina senaste inlägg och håller tummarna för att det kommer att gå bra.. Om inte nästa månad så säkert då nästa :)

    Jag sitter här hemma och pluggar till ett jävl SKIT prov.. Har tenta på måndag och börjar känna mig lätt nervös..

    Hoppas att allt annars är bra hemma och att du verkar trivas på jobbet, det råder det ingen tvekan om!
    Jag kommer hem 31 mars, lagom till påsk sedan åker jag tillbaka 11:E april = LÅNGLEDIGT!!

    Kanske vi kan ta oss en prommis eller något annat skoj! Jag hör av mig och ser när du har tid.

    SAKNAR DIG!!
    Massa kramar till er båda!

    SvaraRadera