måndag, februari 08, 2010

Min kväll gott folk

Holy macarony, jag är så trött att ögonen går i kors. Efter att vi stängt 19.20 så skulle jag bege mig till badhuset, och fann bilen i skepnad av en snöboll. Bara att börja sopa och bli snöig själv, uppfriskande! Satt och tänkte på annat och körde rakt fram istället för att svänga vänster i korsningen till badhuset. Svor först högt och ljudligt åt min egen klantighet, sen började jag asgarva.

Kom tillsist till badhuset och simmade 1000 korta meter på 28 sköna minuter. Skyndade hem och landade i soffan i det nystädade hemmet, blev serverad korv stroganoff och sedan fruktsallad till efterrätt. Frågade Darling vad jag gjort för att förtjäna honom, "-Du är söt" blev svaret. Det tackar vi för!

2 kommentarer:

  1. Sandra17:20

    Vilken karaktär du har kvinna! Hade jag kört förbi hade jag tänk: "Det får bli en annan dag". Fast det förstås, då brister löftet om nya träningskläder och det är ju viktigt att hålla sina löften ;).

    SvaraRadera
  2. Haha, ibland är det bara att bita ihop och inte tänka på vad man egentligen vill göra :)

    Jag suktar efter dom nya träningskläderna, det är så jag får arslet ur vagnen och tar mig iväg ;)

    SvaraRadera