söndag, februari 21, 2010

I'm so alive

Det var så roligt igår! Hos Annika blev det drinkar, mello, lek med kamera och lite singstar, sen begav vi oss mot den svinkalla krogkön på Lotus. Där blev det dans, dans, dans! När musiken tystnade och jag halvskrek att "-NU, NU KOMMER DET EN RIKTIGT BRA LÅT!" så blev jag informerad om att klockan var 2 och att det var dax att åka hem. Sen hamnade vi garderobskön from hell och träffade den trevliga killen från inlägget nedan. En sjukt rolig kväll blev det, antingen har jag underskattat Boden eller så var det dom fantastiska Kappistjejerna som gjorde att stämningen var på topp.

Nu har jag spenderat ohyggligt lång tid på att få i mig två mackor, det är segt men det går. Iväg till jobbet om drygt en timme, och jag längtar till ikväll då jag ska vara lealös i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar