fredag, februari 19, 2010

Hellre mätt&glad än hungrig&olycklig!

Här sitter jag på vardagsrumsgolvet och taggar till The Ting Tings. Idag blir en grym dag, jag har den känslan i magen! Till fredagsfika blir det mockarutor, till lunch blir det pasta med skinksås och till middag får vi se vad som spisas. En bra lunchlåda räddar vilken dag som hellst, jag älskar mat! Och kakor. Och glass. Och chips.

Listan över vad jag älskar att äta skulle kunna bli några mil lång. Jag besparar er den läsningen. Trevlig fredag, ät gott och må väl!

2 kommentarer:

  1. haha.. där har vi nått mer gemensamt :)
    Älska mat och njut av allt gott ;)
    Jag kommer in på jobbet idag och tar mig kanske en fikapaus :D

    SvaraRadera
  2. Patrik11:14

    Det är ganska nice att vara lifenjauter.

    SvaraRadera