torsdag, januari 07, 2010

Min underbara torsdag

Strax bär det av till jobbet för personalmöte, och efter det bär det av till Piteå och Frun. Strax lämnar hon de nordligaste breddgraderna och beger sig mot Linköping för att börja plugga till läkare. Japp, hon är fruktansvärt smart och snart välutbildad min Fru! Tänk att vi som längst bott 14 mil ifrån varandra, och det har känts alldeles för långt, hur ska det då kännas att ha henne så långt bort som östergötland (visst stämmer det)?

Som tur är så finns det människor som man alltid har med sig i hjärtat trots geografiskt avstånd, och hon är en av dem. Det finns något så klurigt som telefoner och internet som gör det lätt att hålla koll på varandra ändå, och det går snabbt att resa med flyg och är mysigt med tåg.

Vi ska iallafall ladda energi av varandra tills imorgon, jag anar att det kommer surras en hel del och gå åt någon balja thé..

1 kommentar:

  1. Lisa08:38

    Dig bär man alltid med sig i hjärtat, så du kommer få vara en hel del i Östergötland! :) Jag längtar tills du kommer hit idag, då ska här tankas energi! Du gör mig glad Hanna! :) Kram

    SvaraRadera