lördag, januari 30, 2010

Lägesuppdatering-check

Imorse när jag var ute och promenerade vid klockan 8 så infann sig ett plötsligt begär efter Zingo. Jag föreställde mig hur jag skulle gå hem, duscha, väcka Darling, äta frukost, packa och stanna till på Ica Sävast för att inhandla denna ljuvliga dryck.

Så blev det inte, jag svepte lite avslagen päroncider och kröp ner i sängen igen. Klev upp gjorde vi inte förrän grannen behövde låna en säkring kring kl 11, och sen tog det en jädra tid innan vi kom oss iväg. Det var frukost som inte gjorde sig själv, frisyren från helvetet och en otrolig förvirring i garderoben. Efter mycket om och men tog vi oss till Älvsbyn, sen vidare till Vidsel och nu är vi hos svågern. En hel låda skumgodis står på vardagsrumsbordet, jag tror jag avancerar från datorn till soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar