måndag, december 07, 2009

Varning för Twilight-nörderi

New Moon var riktigt bra! Inte i klass med Twilight men ändå inte långt ifrån. Visst blir Jacob betydligt hunkigare när han klipper av hästsvansen och biffar till sig, men Edward är fortfarande min number one i det sammanhanget. Som jag och Sandra konstaterade högt och ljudligt utanför bion efter filmen "-Edward..han har DET!"

Nu väntar vi bara på nummer tre, Eclipse, som förhoppningsvis kommer till sommaren. Ska vänta med att läsa böckerna tills jag sett alla tre, vill inte förstöra överraskningen!

2 kommentarer:

  1. Jag säjer snarare att Jacob har "det". Oh my god, what a hunk he is!!

    Det är tur att alla bråkar om Edward så jag får Jacob för mej själv ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, tur att smaken är som baken ;)

    SvaraRadera