måndag, december 14, 2009

Sömnmarodören

Jag har börjat hålla på med lite egenheter om nätterna när jag sover. Häromnatten vaknade Darling av att jag drog och slet i hans kalsonger, sedan rullade jag ihop täcket och lade det mellan oss, vände ryggen mot honom och fortsatte sova. Stackarn trodde att han skulle get lucky på morgonkvisten, men så var det mitt i natten och jag sov! Ha!

Imorse var det en trött Darling som berättade att jag gjort det igen. Inatt vaknade han av att jag satte mig upp, vek ihop täcket till en fyrkant, sa "-Ursäktamenjagskabara", tog hans kudde, placerade den på hans mage och sedan vände mig om och fortsatte sova.

Undrar om han åberopar skilda sovrum eller att knyta fast mig när det är dax att sova?

2 kommentarer:

  1. Annelie16:05

    Haha,du måste kunna slappna av när du sover å lämna jobbet på jobbet,du skulle väl säkert slita av han kallingarna för att vika dom också vackert =)

    SvaraRadera
  2. Sandra18:25

    Hahaha. Jag väntar med spänning på del 3 i nattdjungeln :)

    SvaraRadera