onsdag, december 09, 2009

Slaskonsdag!

Ruskvädret tycks aldrig vilja ta slut. Nu är det plusgrader och slaskigt ute igen, jag vill ju ha vitt och snö! Darling påstod imorse att det ska blir kallare och snöa massor i helgen, hoppas att han har rätt. Sådana här dagar är jag glad att jag har bilen hemma och slipper traska till bussen och bli blöt om fötterna, och att jag kommer hem 1 timme tidigare än om jag skulle vänta på bussen hem.

Lång dag idag, men ledig imorgon, tjoho! Jag vet någon som kommer ta sovmorgon..

2 kommentarer:

  1. Anonym19:44

    I S-byn ligger faktiskt lite snö kvar på backen utanför fönstret och trotsar slasket. Men lite ljusare ute vore inte dumt :). Ha en skön dag imorgon. See ya på fredag! Kram, S

    SvaraRadera
  2. :) Jag ska njuuuta, och äta minst fyra biskvier! Fredag it is! Kramkram

    SvaraRadera