onsdag, december 02, 2009

Jag är lugn som en filbunke

Min stressfria morgon har varit över alla förväntningar hittills. Klev upp strax efter 06 och tog mig ut på skön promenad, och när jag kom hem hade Darling gjort färdigt frukost åt mig. Nu är mina enda nödvändiga prestationer att duscha, fixa till mig och promenera till bussen, det ska man väl kunna lyckas med?

Idag blir det jobb 10-18, sen ska jag, Darling och svågern Jocke till Luleå och shoppa loss. Eller inte, men kolla lite ska vi iallafall, kvällsöppet till 21! Det är så skönt att vi just bläddrat fram till december, och jag har bara 1 julklapp kvar att fundera ut. Där snackar vi planering kära vänner, ett stressmoment mindre i julhetsen.

1 kommentar:

  1. Lycka till med blodgivningen!Hoppas nu att det finns några svar i de små dropparna:)

    SvaraRadera