torsdag, november 05, 2009

Spotify vet vad man behöver

Spotify är som en stor påse lösgodis. Det finns tamejfan allt att välja på! Möjligheterna är oändliga! När jag loggade in imorse så fanns Aqua med på startsidan, ni vet vilka jag menar va? I'm a barbie girl från Danmark/Norge? Iallafall, när jag gick på mellanstadiet så var jag mycket förtjust i just denna grupp, fick t.o.m filmen med dem i födelsedagspresent av päronen. Det var inte poängen nej.

Poängen är att jag klickade in mig på Aqua och lät det fortsätta spela medans jag morgonfixade mig, pausade under min promenad, tryckte på play sen direkt när jag kom in. När Aqua tagit slut så fortsatte spotify att bjuda på skön musik, men i form av Absolute 90's vol2. Det är så bra! Jag älskar 90talsmusik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar