söndag, november 01, 2009

Ljuvliga söndag!

Ni kanske tror att jag är dödligt bakis idag eftersom jag inte visat några livstecken, men icke sa nicke! Bara internet som krånglar ÅTERIGEN och ger mig sykbryt.

Igår hade vi en riktigt trevlig kväll som startade hos David&Sofia, fortsatte på Tresco och slutade hemma i soffan. Det är så kul med maskerad när (i stort sett) alla är utklädda. Cruella de Ville, Dracula, Lilla My, Marge Simpson, retarded Batman, B1 från bananer i pyjamas, Stig Helmer och en hel del andra roliga typer var där.

Idag klev vi inte upp förrän klockan 1, och har inte gjort många knop. Städat lite och tagit en promenad, en banankaka står i ugnen och när den är klar ska jag rosta graneola så jag har något att hälla i yoghurten i veckan. Darling lagade älgstek, gratäng och pepparsås igår som vi ska äta till middag, skönt att inte behöva ställa sig vid spisen utan kunna ligga i soffan och mysa hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar