måndag, november 23, 2009

Godmorgon veckan!

Tur man inte är gjord av socker utan kan promenera i regn&rusk. Även om jag föredrar soliga, snöiga dagar i november månad så är det skönt med tråkigt väder ibland så man kan mysa inomhus med tända ljus, Coldplay och thékopp.

Den senaste tiden har jag hittat så otroligt många nya bloggar som snabbt blivit favoriter. Ska dela med mig senare, inte kan jag sitta på dessa guldkorn och ruva. Är ledig idag (tredagarshelg är guld), och dagen ska spenderas i hemmet småpysslandes med både det ena och det andra. Och några timmars bloggläsande, men det antog jag att ni redan listat ut.

1 kommentar:

  1. Anonym11:49

    Hej lilla gumman när du nu sitter vid datorn gå in på formina. Där finns det pepparkaks formar i all världens former det börjar ju bli dags att baka tii jul och få go lukt i huset. Har beställt till mig och småkottarna ingen jul utan nya formar.Ha det bra Mammma

    SvaraRadera