fredag, november 06, 2009

Bloggtips

Jag är en blogghäxa utan dess like, det vet nog de flesta av er. Barnlöshetsbloggar finns det gott om, och jag läser några tusen om dan (okej, mild överdrift). Ändå så hittar man nya hela tiden via länkar och kommentarer. Idag hittade jag Vägen till ett mirakel, och började läsa från scratch. Hej och hå, så var den tårlösa dagen förstörd. Gå in och läs deras historia och hur hon genom IVF blivit mamma till en liten kille!

Jag blir återigen så glad att det finns så många som delar med sig. Vi är varken de första eller sista som går igenom denna väntan och längtan, och det kan bevisligen sluta lyckligt även om det verkligen inte känns så ibland.

Jag har satt upp alla papper+burken som kom igår på kylskåpet och ler varje gång jag ser dem. NU JÄVLAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar