söndag, oktober 18, 2009

Social sunday

Efter en lång och skön mysmorgon i sängen med älgdräparen så har vi haft en social dag. Vi har besökt och surrat med Darlings farmor, druckit kaffe och kollat Idol hos Darlings mormor och haft besök av syster Jessica och John som tagit en spontantripp till den norra delen av landet. Mycket skönt med ledig helg, och väldigt skönt att jag i fortsättningen kommer ha två lediga helger/månad. Ännu skönare är det att jakten är klar och att jag får tillbaka min Darling om helgerna. Lite abstinens har vi båda dock, men det är bara knappt ett år tills jakten börjar om igen.

Nu är det Horton på tv och vi slötittar medans vi försöker komma på vad vi ska göra med kvällen, jag bjuder på ett skönt citat från den där lurviga lilla varelsen;

"-I min värld är alla ponnyer, äter regnbågar och bajsar fjärilar!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar