fredag, oktober 09, 2009

Redan?

Hej och hå hur snabbt dagarna går. Det känns som att nya chefen Anna ringde igår och erbjöd mig jobb och att temadagarna i Göteborg+öppningen av butiken är månader bort. Temadagarna har passerat och redan nästa vecka börjar vi med varorna för att få allt tip-top tills premiären den 29:onde.

På tal om Göteborg. Jag ville i n t e åka hem. Efter gårdagens besök både på distrubitionscentralen (typ mellanlager) och huvudkontoret så var jag redo att flytta in i en garderob och sova bland tygprover och mood-boards. Inte hade jag en aning om att det kunde vara så kul att lyssna på föredrag om säkerhet, hängteknik och dylikt. Jag är så pepp inför premiären att orden inte räcker till, vi kommer ha så kul och lyckas så bra!

Att få träffa nya jobbarkompisarna var också sjukt kul. Jag är övertygad om att vi kommer fungera riktigt bra som ett team och med en medelålder på ~25år så är vi alla mer eller mindre på samma våglängd. Härliga tjejer och härligt jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar