lördag, oktober 24, 2009

Hemma

Nu har vi landat hemma i soffan och påbörjat myskvällen, eller kanske man ska kalla den mysnatten? Det låter väl dirty om något! Darling försöker fixa över bild från datorn till tv:n så vi ska kunna kolla Weeds, och så länge han svär över det så kan jag lika gärna blogga och läsa vad alla mina favoritbloggare gjort idag.

När Darling plockade upp mig efter jobbet strax efter 4 så var tanken att vi skulle åka en snabbis till Luleå, hämta några papper på gamla jobbet och köpa med oss mat hem. Så blev det inte, utan Darling köpte en tröja åt mig och det blev utekväll med Elina och grabbarna. Inte varje dag man hamnar på krogen hips vips, i nödköpt tröja och utan smink. Det gick lika bra utan planering och sminkväskan, jag hade riktigt trevligt ikväll.

The best days are not planned-så sant som det är sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar