fredag, oktober 02, 2009

Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör

Igår blev det vip-kväll på Shopping med Frun, vi gjorde några riktigt fina fynd. Jag hittade årets outfit som jag tyckte att Frun skulle köpa och bära på sin svågers 30årskalas, men hon var inte riktigt lika övertygad som jag. Tur var väl kanske det, för oufiten var i samma anda som Lady Gaga's kreationer, och det är nog inget Frun skulle vilja visa sig offentligt i.

Idag har jag en sjuk Darling som ligger i sängen och mår pyton. Ni vet väl hur det är när en karl är riktigt förkyld? Det är nästan på vippen att jag måste ta ut "vård av sambo", men förhoppningsvis ska han hålla sig vid liv tills jag kommer hem klockan sju. Mest troligt ingen älgjakt för oss i helgen alltså, det lutar mer åt soffan, film och thé. Mys det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar