lördag, oktober 03, 2009

Min fredag-vilken fredag!

Fick kramas länge, länge med Darling på morgonkvisten.
Tog mig ut på veckans tredje löprunda.
Träffa efterlängtade arbetskamrater.
Lunch med otroligt underbara vännen Lisa.
"Kändis" på jobbet vilket ledde till smått hysterisk 60årig tant.
Sveriges roligaste rörmokare.
Fick blommor på jobbet (nu blir ni nyfikna va?).
Bra musik i lurarna påväg hem.
Mysig kväll i soffan med Darling.
Varma mackor med salami, tomat och mozzarella.
INGET sötsug.
Somna i Darlings famn.

Min lördag lär inte bli sämre, jag har redan gått en härlig morgonpromenad, nu ska jag krypa ner en snabbis bredvid Darling, lyssna på The Honorary Title och sen käka ägg&majonnäsmackor. Jobbar 12-16.05, käka middag och sen blir det bastu med Grannen och hennes vän.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Ja,jag blir nyfiken :-) Efter en cider i bastun lär du väl bekänna färg, haha!

    SvaraRadera
  2. HEHE, vi får väl se ;)

    SvaraRadera