söndag, oktober 25, 2009

Borde jag vara orolig?

Igår när jag stod i duschen så kom Darling in i badrummet med mobilen i högsta hugg. Jag frågade om han skulle ta nakenfoton på mig eller vad som stod på, och han svarade att han skulle ta lite foton till sin blogg. Bloggen som alltså varit vilande i några års tid. Sen kom han på att det nog är dax att starta en ny blogg, som enbart ska innehålla nakenbilder och beskrivningar av mina ovanor. Vi spånade på namn till den här fruktansvärda bloggen, mitt förslag blev "Hannovsky-Underneath it all" medans Darling gillade namnet "Hannovsky-The naked truth" bättre.

Visst håller ni utkik åt mig och varnar mig om han gör allvar av detta svammel? Och sen tog han faktiskt inga nakenbilder heller, han skrev sms till sin bror (som förövrigt är min trognaste läsare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar