tisdag, oktober 20, 2009

Baklängespromenad

På morgonprommisen var jag lite wild and crazy och gick rundan baklänges, alltså jag hade näsan framåt hela tiden men gick i motsatt riktning mot för vad jag brukar göra. Igårkväll/natt snöade det litegrann, och jag får återigen svallande julkänslor i kroppen. Vitt på marken, stjärnklart, mörkt ute men lampor som lyser i alla fönster, hösten och början av vintern är nog årets mysigaste tid.

Nu ska jag snabbt som attan göra mig färdig och knata iväg till bussen, idag börjar vi dagen med varulossning och sedan är det fullt ös medvetslös tills det är dax att gå hem. Undrar om jag är lika trött ikväll som igår? Ska inte simma idag, så kanske är jag lite piggare ikväll, vill ju inte missa D.H!

1 kommentar:

  1. Åh! Men jag har också julkänslor! Ska kika runt lite på Jotex och Ikea efter julprylar innan jag börjar plugga, måste kika, bara lite...

    SvaraRadera