fredag, september 25, 2009

You and me, in this together

Solen gick upp igen i hjärtat när Darling höll om mig och sa att allt kommer ordna sig. Det spelar ingen roll att han har lika lite koll som jag på vad som egentligen händer i våra kroppar som gör att det inte vill bli ett pyre, jag tror på honom.

Flera som tidigare gått igenom precis vad vi går igenom nu har sagt åt oss att ta hand om varandra, att vårda våran relation och inte glömma bort varför vi en gång valde varandra. Det är nog lätt att man tappar bort varandra mitt i allt det här eländet, men jag släpper inte Darling utom synhåll. Han drar upp mig på fötter gång på gång, han tar hand om mig och värmer upp hjärtat som stundvis känns kallt.

Utan dig är jag ingenting, tillsammans är vi allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar