tisdag, september 08, 2009

Jag och Frun ska jaga ikapp livet

Tiden går fortare på klockan än i mitt huvud, jag hinner ju inte med. Här har jag gått och grämt mig över en vecka utan timmar, och så blir AnnaJ sjuk (jag gissar på svinis) och jag får jobba. 12-18 idag och 11-18 imorgon, inte tokigt! Att jag även ska hinna med en sväng till Kåbban, baka till fredagens besök, handla till Darlings älgjaktande och packa till helgen, det är ett senare problem.

På lördag åker jag och Frun till lugnet och "Tellar" som Darling så fint uttryckte det. Vi ska spela kort, surra, bada bastu, paddla kanot/kajak och gå långa promenader. Nu ska vi komma i fas med livet och älska hösten!

3 kommentarer:

  1. Anonym19:07

    Jag skulle gärna "Tella" med er. Det är så mysigt...och så härligt nu på hösten. Hoppas ni får det mysigt. Hälsa frun...kramar Anne

    SvaraRadera
  2. Anonym19:09

    Du kan radera det första inlägget. Trodde att det skulle komma fram direkt men såg sen att du måste godkänna dem först så jag skrev ett till inlägg...hihi...silly me! Ha det Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Anonym20:25

    hahaha...du hade kunnat radera det inlägget också Hanna!!!

    SvaraRadera