onsdag, september 02, 2009

I'm done

Jag har svårt att hänga med tidsmässigt, tycker att det var nyss 2009 började, och redan är vi inne i september. Snart har detta år nått sitt slut, och då kommer vi lova oss själva att 2010, det ska bli det bästa året nånsin. Precis som vi gjort vid tidigare årsskiften, ska man aldrig vara nöjd?

Nä, 2009 har hittills varit ett bra år. Även om vi haft motgångar, blivit besvikna och många gånger känt att det snart får räcka, så har vi även skrattat, älskat och varit lyckliga större delen av tiden. På nyårsafton sa jag, eller sa och sa, jag sjöng nog snarare "this is the year it all will happen" precis som Marit Bergman, och även om det jag hade i åtanke just då inte inträffat, så har det hänt en massa andra positiva saker istället.

Så, jag är nog nöjd med 2009 redan nu. Ska vi hoppa över till 2010 redan i månadsskiftet september/oktober?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar