fredag, september 25, 2009

Golf&älgmord

En småhetsig morgon har det blivit. Idag ska vi golfa i Piteå tillsammans med Darlings pappa och deras chef, om 25 minuter ska vi lämna hemmet. Ikväll åker vi direkt upp till Nästräsk för att (förhoppningsvis) mörda älgar hela helgen lång. Då jag inte haft någon symaskin så har jag tidigare haft mina utebyxor uppnålade med säkerhetsnålar, men kom igårkväll på att jag måste sy upp dom nu när jag har Singern.

Sagt och gjort, dock tänkte jag att färgen på tråden inte var av så stort betydelse och sydde med den svarta som maskinen redan var trädd med. Otur att älgarna är färgblinda, annars hade de skrattat ihjäl sig. Det ser för taskigt ut.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Tack för kommentaren på bloggen, otrligt nog verkar vi vara jätte många 87.or som får kämpa lite extra länge, på familjeliv finns en tråd om 87.or som försöker bli gravida och vi är två (en av oss är inte längre så aktiv i tråden) som genomgår ivf en tredje börjar nästa vecka tror jag det är och en fjärde går på utredning och några till har kämpat i nästan två år.
    Undra om det var något fel på dricksvattnet eller så när vi föddes!? =)

    SvaraRadera