måndag, september 28, 2009

Fan, så kloka ni är

Jag hade förväntat mig åtminstonde en arg, anonym kommentar i stil med "meat is murder" eller "fy fan vad äcklig du är som lägger ut bilder på döda djur", men inte en enda! Mitt försvarstal för jakten går således till spillo, och det är jag glad för. Ni är så smarta kära läsare, ni vet att viltkött är det bästa, godaste och mest försvarsbara köttet att äta.

Kanske är jag inte jaktänka så länge till i höst, igår fällde svärfar två kalvar så nu återstår endast 1 tjur och 2 kalvar att skjuta. Det fixar gubbarna lätt nästa helg, och sen får jag min man tillbaka om helgerna. Samtidigt är det lite vemodigt, jag har ju bara hunnit vara med 4 dagar, ska det redan ta slut? Får nog åka upp på lördag efter jobbet så jag hinner vara med på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar