måndag, augusti 10, 2009

Jag har fått resesällskap

Jag håller på att lägga in något att lyssna på under mina 36 timmars tågresa tur&retur. Winnerbäck, Anna Ternheim, David Grey och Jeff Buckley och annat som mina öron gillar har lagts in på min älskade iPod som jag fått av min älskade pappa. För några dagar sedan insåg jag att jag inte lyssnat på en enda av årets sommarpratare, och jag som hade sett fram emot fler av dem. Klickar in mig på Sommar i P1, och ser där att alla tidigare program går att ladda ner! Halleluja, just nu lyssnar jag på Alex Shulman, och senare ikväll ska jag åka tåg med Tomas Ledin, Malin Åkerman, Lena Philipsson, Nour El-Refai, Kristian Luuk och Petra Mede. Det ska bli så trevligt så.

1 kommentar:

  1. Anonym16:30

    sommarpratare är grejen i sommar! har lyssnat på de flesta, är himla bra underhållning när man åker tåg/bil/buss. ha en trevlig resa!/Jessica

    SvaraRadera