torsdag, augusti 06, 2009

Godmorgon soliga torsdag!

Elin Ruth Sigvardsson står för morgonens musikaliska underhållning, och ger mig en känsla av att det här kan bli en bra dag. Om tio minuter ska jag gå till bussen, åka till Luleå och träna på Helex innan jobbet börjar klockan 12. Fick veta igår att nästa vecka mest troligt blir en ofrivillig semestervecka då alla återvänder efter sköna semesterdagar och personal från två butiker nu ska rymmas i en. Det suger! Veckan efter blir det jobb två dagar innan vi drar till Stockholm för att kolla Coldplay, och veckan efter det skulle jag visst få timmar. Men det blir spännande att se hur hösten ska se ut på jobbfronten, ska jag månne ut i arbetssökardjungeln igen? Är inte ett dugg motiverad för det ska jag säga, men jag lånar Alex Schulmans mantra och nynnar vidare; "man måste gilla läget, gi-la-la-la-la läget".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar