måndag, augusti 17, 2009

FRÖKEN LISA VART ÄR DU?

Idag är jag världens sämsta husfru. Jag har knappt fått arslet från datorn och har ätit kakor till lunch, inte bra, inte bra. Var in till Boden en sväng och lämnade tillbaka en film på CM, fick tjattra lite med Maria och vi hann beklaga oss över att bara jobba deltid. Filmen förresten, En shopoholics bekännelser-VÄRDELÖS! Har läst och älskat alla böckerna men filmen var allvarligt talat crap. Var in en sväng på Frits Olsson också, hoppades att Lisa skulle vara där-men icket!

VAR ÄR DU KVINNA? Hon är osynlig och borta med vinden, jag får nog hålla upp en banderoll i publikhavet på Coldplay och hoppas att hon hittar mig. Jag är i behov av promenad och fika, världens godaste rabarbersaft står i kylen och väntar på dig!

Eftersom jag nu inte bakat bröd eller förberett middagen så är det bäst att jag lägger på ett kol så jag åtminstonde hinner med middagen innan jag ska hämta Darling 16:00. Undrar om det blir nio hål ikväll? Solen skiner men det blåser..Gilla läget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar