måndag, juli 20, 2009

Se upp i backen


Jag har fyndat ett par inlines, 25 riksdaler på Returidé i Boden. Första provturen blev på parkeringen på Darling jobb, andra blev tur och retur till OK. När jag skulle ta mig nedför backen från Kullen så tjöt jag som en stucken gris och försökte ta fast mig i en rönnhäck, men det tog inte stopp förrän Darling cyklat ikapp mig och jag kunde hålla i mig i hans axel. Nästa gång ska jag ha hjälm, och så åker jag pakethållare nedför backen, eller så måste jag träna lite på att bromsa. Den som lever får se (på dödsångest)!

1 kommentar:

  1. lol let me know when your gonna go out and try again ...i will train with you if you want , i have a pair of inlines , lightning fast and scared to death all at the same time , i cant break and have no sticks or helmet or pads ..i recommend at least a helmet and pads ..good route is Måran roundan ..but come up from Måran ,not going down , good workout and still very fast

    LOL

    Steve

    SvaraRadera