måndag, juni 15, 2009

What you don't have you don't need it now

Imorse fick jag njuta av Beautiful day-U2 i lurarna på min promenad. Inte behöver jag någon vidare övertalning för att instämma, solen skiner (även om jag ser mörka, trista moln på ingående), ute är det varmt och behagligt och den här veckan är full av skoj, skoj, skoj. För det första så har vi stängt fredag, lördag och söndag vilket innebär tredagarshelg, för det andra så ska vi på Janet och Petters bröllop på fredag, för det tredje så ska jag och Lisa ÄNTLIGEN lyckas dejta på onsdag och för det fjärde så ska vi komma igång med golfen.

Efter en helg av svullande både i godis, fika och mat så blir det nyttig vecka och det tror jag kroppen behöver, magen säger ifrån på sitt eget vis. Ikväll blir jag home alone då Darling ska på möte med jaktlaget (ska det redan börjas tjuvas tid från mig?!?), och jag har bra planer oavsett väder. Även om det regnar så skiner solen över mig idag, bra humör-CHECK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar