måndag, juni 29, 2009

VattendrickarN

Darling är så smart. Han har lösningen på alla krämpor som finns, och lyckas iallafall bota dem när det är i hans kropp de sitter. Lösningen? Vatten!

"-Jag fick ett sånt konstigt tryck över bröstet idag, som när man får kramp i magen fast högre upp. Men då drack jag en massa vatten, och så gick det över. Jag hade nog druckit för dåligt idag."

Ni skulle se honom när han bälgar i sig vattenglas efter vattenglas, det finns ingen botten i karln! Och vad man än ska göra, t.ex. gå och sova, äta middag, kolla film, gå ut genom dörren, så ska han alltid stjälpa i sig ett glas. Raka motsatsen till mig, som blivit riktigt dålig på att dricka sen jag slutade i rosa fabriken där jag alltid hade en vattenflaska bredvid mig. Darling ska från och med idag bli min stora förebild inom vattendrickande, men berätta det inte till honom, han blir så mallig då.

Imorgon fyller han förresten år min fina sambo! Hela 26 år, men fick han själv välja skulle han nog fylla 24 en gång till. Jag har klurat på present med årets nödigaste rim, ni får höra imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar