torsdag, juni 11, 2009

Vad är en bal på slottet..




Tänk att det är TRE år sedan vi stod där i parken, piffade till max och jag var så förväntansfull över att få gå på bal och dagen efter kliva ut i livet utanför skolans väggar. Även om själva balen inte var någon höjdare så hade vi riktigt trevligt i goda vänners sällskap, och jag tror det inte bara var jag som kände mig som en prinsessa den kvällen. En veckas sista sommarlov hade jag efter studenten innan jag började på Polaris, och sen dess har livet bara rullat på. Är jag vuxen nu? Snart fyller jag 22, men jag känner mig inte en dag äldre än dagens studenter. Säkert beter jag mig inte äldre än så heller (förutom när jag pensionssparar och löser korsord), jag ska vara nitton i sinnet resten av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar