torsdag, juni 18, 2009

Come to mama!

Kollade in på Anovo igen nu på morgonen, statusen på min efterlängatde mobil var "22:19 Sorterad Luleå". då borde jag väl kunna hämta den idag? Hoppas, hoppas..

Darling den lilla räkan, har fuskar något så hemskt med nyttiga veckan! Han visste precis vad "reglerna" var, men när jag frågade honom igårkväll hur han klarat sig på jobbet så svarar han att det minsann slank ner en bullbit häromdagen. Sen ursäktade han sig med att han trodde att det gällde allt utom just bulla, yeah right! Med lov om bättring så släppte vi ämnet och diskuterade något annat. Men så imorse kör han fram bilen till huset och kommer in igen med en näve mynt, "-Här har du 57 kronor som jag hittade i bilen, du har ju ingen matlåda!" Jag förklarade att jag just börjat koka pasta så det behövs inte, och uppmanar honom att INTE fuska och äta lunch på MAX.

H "-Det tappar ju hela poängen om du fuskar lite varje dag! I tisdags bulla och idag hamburgare, då har du ju bara varit nyttig halva veckan."
C "-Näe..Jag har faktiskt ätit bulla varje dag oj nu måste jag fara jag hämtar dig kl 6, PUSS!"

Och som en virvelvind for han ut genom dörren. Karlar, karlar. Säga vad man säga vill, min är knasig men underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar