onsdag, maj 27, 2009

Ryck i nödbromsen

Dagarna passerar och jag hinner inte med! Det känns som att det inte finns en liten sekund under dagarna som jag har till andningspaus, och då är ändå kalendern rätt tom. Ta idag som exempel;

07:00 Vakna, ut och springa
07:45 Dusch, frukost och fix
08:52 Buss till jobbet
09:55 Börja jobba
18:10 Sluta jobba
18:21 Buss hem
18:55 Anländer till Sävast
19:00 Golfkurs
20:30 Hemkomst, middag
21:00 Kolla Greys
22:00 ZZZZZZ

Även om allt jag fyller dagarna med är mina egna val, så känns det som att jag flyter med och inte hinner stanna upp och andas en stund. Jag vill ju hinna ta långa promenader med Lisa, åka till Piteå och sova över hos Frun, fika med tjejerna på stan och sen bara ta det lugnt. Skönt med ledig lördag, jag hoppas på vackert väder och ska försöka att inte planera in någonting utan bara ta dagen som den kommer. Iväg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar