onsdag, maj 06, 2009

Raindrops keep falling..

När jag kommit in efter morgonens promenad så började det regna. Men idag är jag inte sur över att det droppar från himlen, jag är glad för våra rabatters skull..Hur mycket pensionärsvarning är inte det? Men nu lär det väl växa och frodas när solen åter tittar fram igen.

Jobbar från öppning till stängning idag, så ikväll lär man väl vara lite slut i skallen. Darling plockar upp mig när jag slutar och sen drar vi och handlar, det ekar nästan i kylen. Sen hoppas jag att vi hinner förbi Palina en sväng och kolla in nya läggan (även om dom inte hunnit flytta in eller tapetsera om), och på lördag ska vi (jag ansluter 14:15 när jag slutat jobba) leka flyttgubbar.

Iväg ut i regnet! Ska bara packa matlåda och ta med mig en liiiiten bit morotskaka till eftermiddagsfikat. Lite motivation kan man behöva ibland! Eller, att jag är ledig imorgon är ju också en rätt bra motivation. Ska bli riktigt skönt med slödag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar