fredag, maj 15, 2009

Motionen vs Viljan att ligga kvar: 1-0

Jag började smått fundera om jag var dum i huvudet när jag klev upp 05:20. När jag klätt på mig och kommit utanför dörren var jag säker på att så är fallet. Men skönt var det att komma igång så tidigt på morgonen! I sommar måste man väl upp den här tiden om man ska hinna springa innan sommarhettan slår till, men det är ju ett senare problem..

Dax att kila till bussen, har möte från 08-09:30, sen är det jobb till 17:00. Efter det, kära vänner, ska jag och Darling på bio! Änglar och demoner ska vi se, en av mina absoluta favoritböcker, men jag börjar bli rädd att jag kanske höjt den till skyarna utan att den förtjänar det, det var ett tag sen jag läste den. Vi får se ikväll!

1 kommentar:

  1. Anonym10:43

    Jag har börjat läsa den nu, ruskigt spännande!

    /Jessica

    SvaraRadera