fredag, maj 08, 2009

Hoho, veckan?

Vart i hela fridens namn tog vecka 19 vägen? Jag insåg först imorse när jag klev upp att det är fredag. F r e d a g ? Skönt förvisso, men lite smått skrämmande dock att dagarna rusar förbi och jag hinner inte med.

Nu på morgonen har jag tagit tag i en del sysslor som skjutits på framtiden, bl.a att anmäla mig till vårruset. Morgonens löprunda var tung, men blev motiverande då jag insåg att nu har vi fyra veckor minus en dag tills det är dax för oss att rusa runt Gültzaudden. Vi måste lägga upp lite träningschema Elina! Hinner vi springa ihop en dag i veckan tills det är dax?!? Det där får vi planera imorgon när vi kånkar kartonger.

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot bussen och sen vidare mot jobbet efter en avstickare till biblioteket. Börjar först kl 12 så jag har lite tid att döda, och vart dödar man den bäst om inte i en skön fotölj på Kulturens hus med en bok i knät? Just det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar