söndag, maj 17, 2009

Hejdå veckan!

Gårdagens fest med jobbet blev riktigt kul. Vi startade upp tillsammans med våra KappAhl-kollegor från Strand i deras fikarum där det blev surr och lite drickande innan vi begav oss mot Olivers för buffe och blaskig fördrink. Drack mitt livs första (och antagligen sista) bloody mary, var nog inte riktigt min grej att dricka något som smakar marinad. Darling och company slöt upp och vi hann med en sväng till Allstars innan vi tackade för oss och begav oss hemåt.

Idag har vi varit slöa och slappa ute i solen mest hela dagen, sen kom mamma&pappa på middag och efter det har vi avrundat kvällen hos Stephen, Helena och Oskar där vi surplat thé/kaffe och busat lite med världens gladaste lilla kille.

Hur många gånger tror ni jag tagit mig ut och springa i veckan då? TVÅ. Tur att inte veckan är slut förrän om 3 timmar, det blir nog en löprunda innan det är dax att krama kudden. Har inte riktigt känt mig motiverad under dagen förrän nu, så då är det bara att passa på. Inte tänka-bara göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar