måndag, april 06, 2009

Passa er för blogghäxan!

Jag nynnar fortfarande på Hungry heart med The Boss, men växlar nu med Don't stop me now-Queen som grannen Katja återinfört i mitt liv! Tack för den!

Idag har jag varit på mindre bra humör under i stort sett hela dagen. Mycket som inte klaffar, och jag börjar bli jävligt irriterad över det..Tur att jag har ljuvliga påskliljor som Darling&Palina berikat vårat hem med som lyser upp i fönsterbrädan, för solen den jäveln lyser med sin frånvaro.

När jag frågade Darling vad han hade för planer efter middagen så svarade han kort och gott "-Vet inte..Vad har du tänkt? Blogga eller?". Antar att den dagen jag kommer hem och hittar strömkabeln till datorn avklippt inte är så långt borta nu..Bäst att motbevisa mannen som tror att jag vuxit fast med röven i datastolen genom att städa badrummen och sedan krypa ner i soffan bredvid honom. Inte sitta här som en annan blogghäxa!

1 kommentar:

  1. Anonym23:14

    Nu ska jag utamana dig som blogghäxa och göra aå att du får ytterligare någon minut mindre med krille:) elinapuff.blogspot.com

    SvaraRadera