måndag, april 20, 2009

Jag är ena halvan av ledighetskommittén!

Finns det något bättre än lediga dagar? Dagar som man vet att man gjort sig förtjänt av, och kan fylla med precis vad man vill utan att behöva ha ångest för att man inte jobbar/städar/pluggar/whatever. Jag började min lediga måndag med ett tryck på snooze-knappen och har sedan fyllt den med en lugn och skön frukost, lite rogivande plock i hemmet, en skön promenad i solen med Lisa, ännu mer bakande till ikväll (med Lisa som kartläsare/kokboksläsare kan det inte gå fel), och fika i solen med en av världens bästa vänner.

Jag känner att jag har läget under kontroll inför ikväll då det dyker upp ett gäng härliga tjejer för ljusparty&fika, och jag har full kontroll över hela veckan som just startat. På fredag är det löning och jag är ledig, så det är lätt konstaterat att det är en efterlängtad dag. Funderar över att åka till kåbban på torsdag och sedan möta upp Darling i Bredsel på fredag för en mysig helg, förhoppningsvis i solen. Sen är jag sjukt nyfiken på Uno Spin, och känner verkligen för att umgås med alla fina vänner. Idag känner jag verkligen att jag har det himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar