söndag, mars 01, 2009

Måndag imorgon? REDAN?

Den här helgen flög ju verkligen förbi, jag har inte ens haft tid att bli nervös för morgondagens jobbstart!

Fredag var det ju som sagt full rulle hela dagen och käkade tacos med grannarna, somnade i soffan innan Let's Dance var slut och Darling fick som vanligt bära upp mig till sängen :)

Lördag låg vi länge i sängen och drog oss (helglyx när den är som bäst!), sen blev det Luleå där vi sprang i affärer och fikade med Palina. Sen mumsigt glutenfritt fika hos Palina med Kajsa&Daniel, middag på Baan Thai med Kajsa&Daniel och till sist spelade vi UNO, mumsade popcorn och surrade hos oss i Sävast. Skulle ha dragit till Luleå och vinsurrat med Elina, Janet&Ewa, men ögonlocket var tunga, tunga..Börjar jag bli gammal?

Idag slog jag upp mina blå (läs:bruna) TIO I SJU och kunde inte somna om. Låg och läste bok till klockan slog tio, då väckte jag Darling och efter frukost drog vi mot civilisationen (Luleå). Åkte hamn-hamn och tillbaka på skrillorna i solskenet och gick sen ännu en sväng på stan (vad har det blivit av oss?!?) innan vi avslutade Darlings GI-trams med middag på MAX. M-m-m..

Ska alldeles strax hoppa i ett bad, måla naglarna och gör mig fit for fight inför imorgon, sen ska det kollas Stepbrothers och mysas i soffan. En av de härligaste helgerna på länge, utan tvekan! Shit så glad jag är att vi har så fina kompisar som förgyller dagarna..TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar