lördag, mars 07, 2009

Låtom oss dansa!

Hur underbart var inte resultatet i Let's Dance igår? ÄNTLIGEN slipper jag dela mina dyrbara fredagskvällar med Niklas Wahlgren! Det mest rättvisa hade varit om Elisabet fått åka hem, men igår gjorde hon verkligen sitt bästa framträdande. Dock inte på långa vägar lika bra som Niklas, men tittarna har ju halva makten, och jag är som sagt glad över att slippa se den fåniga, lismande pajasen fler fredagar.

Hela familjen Wahlgren är jag glad om jag slipper. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag stör mig så oerhört på, men en mer pretantiös, glättig och irriterande familj kan omöjligt finnas på våran jord.

Den här bilden (som jag lånat från tv4.se), säger väl allt? Kolla in det där fåniga flinet, egentligen vill han skrika "VAAAAA FAAAAN?", men biter sig istället i tungan och drog säkert ett dåligt skämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar