fredag, mars 27, 2009

Låt oss dansa eller inte dansa?

Frågan är om jag ska bojkotta let's dance ikväll. Jag ville ju se Morgan och Laila i final och att Morgan skulle bli årets vinnare. Istället ska vi få se världens starkaste man stappla omkring på stela ben och göra den ena dödslyftet efter det andra..Visst, han är jätteduktig, har utvecklats massor och det är egentligen orättvist att Laila har så pass mycket mer erfarenhet sen tidigare, men jag tycker ändå att en final mellan mina två favoriter hade varit roligare att titta på. Kanske jag ska putsa rutorna istället för att kolla tv ikväll? Kan man putsa rutorna när det är mörkt ute?

Vem försöker jag lura egentligen..jag sitter garanterat i soffan 20:00 ikväll med en chipsskål i knät. Vi kan kalla det en ovana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar