måndag, mars 16, 2009

Hej vecka 12!

Å, så skönt det varit med helg. Dock så kändes det som att den var över innan den ens börjat, då jag jobbade till stängning på lördagen. Hann iallafall somna framför let's dance på fredagen och jobba, käka middag och frisera lillebror samt kolla melodifestivalen hos familjen Franklin på lördagen. Igår blev det promenad i solskenet, hälsa på Darling's farmor, sitta ute i solen och surra med svärmor och gratta svågern som fyllde 23.

Det kändes verkligen som en vårdag igår, och jag börjar hoppas att det snart ska vara dax för varmare dagar och bar asfalt. Snöade lite nyss, så jag antar att jag inte ska hoppas för mycket..Snart ska jag hoppa på bussen och dra iväg till Luleå för jobb, och ikväll blir det nog att börja tömma tvättstugan då det ska göras om. Alltid är det något projekt på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar