onsdag, mars 25, 2009

Hej puberteten!

Min hy i ansiktet gör revolt som uttrycker sig i en helsikes massa plitor på haka, panna och kring näsan, samt torra fläckar på kinderna och i pannan. Borde jag byta hudvårdsprodukter? Jag har ju använt dessa i snart ett år och de har passat mig utmärkt. Stressar jag för mycket? Hur i helsike ska jag lyckas tagga ner?

I morse när jag var trött och inte riktigt hade kontroll över alla kroppens utstickande delar (däribland armarna), som jag stötte i allt möjligt så skrattade Darling och utbrast "-Du har ju kommit i puberteten! Det är därför du har såna problem med hyn och inte riktigt har koll på armar och ben!"

Där har vi både svaret och lösningen! Bara att bita ihop och vänta några år på bättre förutsättningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar