onsdag, mars 18, 2009

Freakin' fantastic!

Årets bästa förmiddag börjar gå över mot eftermiddag, men än är det två timmar kvar tills jag ska parkera min rumpa på bussen och bege mig mot jobbet. Idag ska jag befinna mig på KappAhl 14-18:15, känns onödigt att åka buss i en timme att jobba så kort dag, men jag är glad för de timmar jag får.

Vaknade samtidigt som Darling imorse men låg kvar i sängen och läste till strax efter sju, sen blev det frukost och baka fyllda kladdkakemuffins (samtidigt!). Mitt i frukosten kom Darling och Tony hem för att döda lugnet och leka hantverkare i tvättstugan. OLJUD-NIVÅ HÖG. När dom drog iväg på niofika så kom allra finaste Lisa hit och vi begav oss ut på skön promenad i solskenet. Väl hemma blev det skvaller, thé och ovan nämnda fika ute i solens strålar på bron. Aaah!

Våren får alla sinnen att vakna till liv och jag är så jäkla tacksam för att jag får leva, må bra och uppleva sådana här härliga dagar. Det behövs mellan varven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar