onsdag, mars 25, 2009

Behöver jag nämna att jag är förbannad?

För två veckor sedan bad jag om att få ett anställningsbevis, så jag kan vidarebefordra det till arbetsförmedlingen/a-kassa, och på så vis få stämpla upp till 100% eftersom jag inte jobbar heltid. "-Det kommer innan löning, precis som för alla andra", fick jag till svar. Igår kom det inget lönebesked, anställningsbevis eller något liknande, och idag hittar jag INGEN LÖN på mitt konto. Nähe, är det lön med en månads förskjutning på det här stället? Det har då inte jag fått höra något om, och eftersom jag fortfarande inte fått något anställningsbevis så kommer jag inte heller få någon ersättning från a-kassan än på hundra år.

Ännu en månad av fattighet! Så underbart! Vart hittar jag socialkontoret i Boden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar