lördag, januari 17, 2009

"sådär farligt fint"

Igår hade jag och Darling en produktiv kväll. Efter att varit sega och tyckt att kvällen stod stilla så slog vi igång en tvättmaskin, städade toaletterna, vek tvätt och tog en promenad i kylan till ICA där vi handlade lite nödvändigheter och mindre behövda nödvändigheter. Hem och laga middag, kolla på Let's dance och sova gott i soffan..Mys när det är som bäst!

Imorse klev jag upp klockan åtta och yogade, sen blev det frukost och iväg till Nordpoolen. Jag simmade, Darling gymmade och sen möttes vi upp i bubbelpoolen. Aaaah! Hem en sväng och iväg mot Piteå och Frun.

Jag och Frun fyndade en hel del på stan, Darling hittade ingenting (och det var han som egentligen skulle handla), små hål i plånboken som fyller stora hål i garderoben! Darling drog hem, jag är kvar hos Frun och svammlar på. Vi har käkat middag och fruktsalladen väntar i kylen..Lisa har högläsning ur sin gamla dagbok från när vi var sjutton år, därav den fantastiskt målande rubriken. Herre vad vi får skratta, "jag har en liten börda på mina axlar, jag måste städa rummet" osv. Senare blir det Benjamin Buttons otroliga liv på bio med Maria, och vi ska ta med oss en kompostpåse med gårdagens popcorn. Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar