torsdag, januari 08, 2009

Här kommer jag!

Nästan frisk som en nötkärna, och det tackar jag mina runda, orangea vänner apelsinerna för! Mums så gott, och halleluja för c-vitaminerna. Jag är mycket väl medveten om att forskare säger att man inte blir kvitt en förkylning genom att bomba kroppen med vitaminer, men jag tänker ändå tro att så är fallet.

Vi har försökt hitta en bra bild till mitt CV, och det var inte det lättaste. Nästan varenda bild tycktes förmedla något annat än "Hej, jag är normal och i behov av jobb". Istället förmedlade de budskap som

"Jag är 150 år gammal men ljuger om min ålder"

















"Jag är 12 år gammal men ljuger om min ålder"












"Jag är aggresiv och tänker slå dig om jag inte får jobb. Även om jag får jobb förresten"












Den här blev det tillslut, vem skulle inte vilja ha mig som prydnad i sin butik/på sitt kontor/anywhere? Va?

1 kommentar:

  1. Anonym08:38

    Ja, jag undrar också vem som inte skulle vilja anställa dig! Jag tror att det fixar sig det där! :) Kram

    SvaraRadera